ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Θρησκευτικής Κοινότητας
ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
Ζαχία 1, β΄ όροφος, Πλατεία Αττικής 10440 ΑθήναΑριθμός πρωτ.: 154/30 - 4 -2020
Προηγηθείσες διοικητικές πράξεις
Με απόφαση του ΥΠΕΘ/Διεύθυνση Θρησκευτικής Διοικήσης (αρ. πρωτ. 10758/ΘΙ/3-7-2019 ΑΔΑ: Ω38Θ4653ΠΣ-ΞΣΘ), χορηγήθηκε άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ευκτήριου οίκου προορισμένου να λειτουργεί λατρευτικά, στην θρησκευτική κοινότητα με την επωνυμία ‘’ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ’’, αφού προηγήθηκε η πλήρωση των εξής προϋποθέσεων: α) πρόκειτο για γνωστή θρησκεία μη σχετιζόμενη με αποκρυφιστικές δοξασίες β) δεν ασκεί προσηλυτισμό και γ) είναι σύμφωνη με την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη.
Διά ταύτα
Μετά τα ανωτέρω η θρησκευτική κοινότητα ‘’ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ’’ έχει προβεί και προβαίνει τόσο σε λατρευτικές ιεροπραξίες σύμφωνα με τα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα, όσο και στην διευκόλυνση της αλλαγής θρησκεύματος των προσκείμενων σε αυτήν εγγεγραμμένων της μελών, λαμβανομένου υπόψη ότι τα αρμόδια ληξιαρχεία της χώρας είναι ήδη ενημερωμένα για τον πιστοποιημένο τίτλο ‘’ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ’’ της προαναφερόμενης απόφαση του ΥΠΕΘ.
Το Κεραύνιο σύμβολο
Το ιερό σύμβολο που κοσμεί την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία είναι το Κεραύνιο του Θεού Διός. Το εν λόγω σύμβολο αντλήθηκε από την σπουδαία νομισματική παράδοση των προγόνων μας εφ` όσον στις πλέον αξιόπιστες πηγές για την ιερή μας παράδοση συγκαταλέγονται τα νομίσματα και οι επιγραφές καθώς και τα σωζόμενα κείμενα της ελληνικής γραμματείας. Τα δύο αυτά θέσμια, (νομίσματα και επιγραφές), είναι και τα πλέον αξιόπιστα από την φύση τους, αφού, δεν επιδέχονται αλλαγές και αλλοιώσεις.
Τα νομίσματα αυτά έχουν κοπεί κυρίαρχα στην περιοχή της Ηπείρου και της Μακεδονίας μας, αλλά, και σε βασίλεια των επιγόνων του Μ. Αλεξάνδρου. Σημαινόμενο αυτής της επιλογής μας αποτελεί το γεγονός ότι το εν λόγω νόμισμα ήταν και το τελευταίο που τέθηκε σε κυκλοφορία σε γεωγραφική περιοχή της ελεύθερης Ελλάδος, την εποχή δηλαδή λίγο πριν την κατάκτηση των Μακεδόνων από τους Ρωμαίους. Έκτοτε ουδέποτε στην πραγματικότητα απελευθερωθήκαμε.
Άνωθεν και κάτωθεν του συμβόλου περιτρέχει ημικυκλικά το φυτικό μέγιστο σύμβολο του Θεού Διός η Δρυς δημιουργώντας ένα πάνσεπτο Δρύφρακτο.
Στο κέντρο του Δρυφράκτου ορίζοντος εκτείνεται δυναμικά το πανίσχυρο Κεραύνιο με αμφοτερόπλευρα τις τρεις αιχμές του συμβόλου και στο κέντρο ο κύκλος που τους ενώνει.
Επάνω και κάτω από τον κύκλο απλώνονται εμφατικά τα πύρινα πτερά του κεραυνίου όπως χαρακτηριστικά ενυπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα αρχαία νομίσματα.
Προχωρώντας σε μια βαθύτερη ανάλυση του θα λέγαμε ότι έξι συν ένας Άρρενες Θεοί ενυπάρχουν στο σύμβολο μας ταυτόχρονα, και αυτό είναι πράγματι πολύ σημαντικό για την όλη δυναμική του.
Δίας: Με το ίδιο το κεραύνιο και το φυτικό του σύμβολο τον Δρυ, όπως ήδη προαναφέραμε.
Άρης: Κάθε είδους αρχαίο όπλο αποτελεί αυτόχρημα και σύμβολο του Θεού Άρεως.
Ποσειδών: Εάν εστιάσουμε σε μία έστω από τις δύο τριπλές αιχμές κεραυνίου θα δούμε ότι ενυπάρχει η τρίαινα του Θεού Ποσειδώνος.
Ήφαιστος: Τo επάνω πύρινο φτερό παραπέμπει στην ιερά φλόγα του Θεού Ηφαίστου
Ερμής: Kαι τα δύο πύρινα πτερά μαζί αποτελούν ύψιστο σύμβολο του πτηνοπέδιλου Θεού Ερμού.
Απόλλων: Ο Κύκλος στο κέντρο συνδηλώνει ακαριαίως τον Ήλιο-Απόλλων.
Διόνυσος: Η τελεία στο κέντρο του κύκλου τοποθετήθηκε για να συμβολίσει την Θυμέλη του Διονύσου.
Συνοπτικά το Κεραύνιο αναδεικνύει θεολογικώς τα εξής:
α)Την λάμψη των Ουρανίων Θεών
β)Την εξ αίφνης πύρινη εκδήλωση του Αιθέρος-Διός
γ)Την απαστράπτουσα φανέρωση της αενάου θείας δημιουργίας στο αισθητό πεδίο
δ)Την εκδήλωση του αείζωου νοητικού πυρός στον φυσικό κόσμο.
Φυσικά και δεν θεωρούμε επουδενί υποδεέστερες τις Θήλυες Θεότητες αλλά γι` αυτές θα παρουσιάσουμε, συν τω χρόνω, στην τελετουργική ομάδα της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας ένα ξεχωριστό σύμβολο στο οποίο την πρωτοκαθεδρία θα έχουν μόνο τα σύμβολα των Ελληνίδων Θεαινών εξισορροπώντας με τον τρόπο αυτό, όπως οι προγονοί μας, τις μέγιστες θήλειες και τις αρρενικές Θεότητες των Ελλήνων.
Σημειώνεται ότι η οποιαδήποτε παρερμηνεία της ανωτέρω περιγραφής του συμβόλου της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, αποτελεί ιδιαιτερότητα της καλπάζουσας φαντασίας του παρερμηνεύοντος, συν του γεγονότος ότι επιφυλασσόμαστε να προσφύγουμε σε κάθε ένδικο μέσο για την παραποίηση θρησκευτικού συμβόλου. Είναι επίσης αυτονόητο ότι για την οποιαδήποτε καλοπροαίρετη απορία, ερώτηση ή διευκρίνιση σχετική με την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, είμαστε στην διάθεση των ενδιαφερομένων.
Παραίνεση
Είναι γνωστό ότι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν εργαλεία εκμάθησης, γνώσης και ενημέρωσης, τόσο για ωφέλιμα θέματα όσο και για βλαπτικά. Συνεπώς δίνουν την δυνατότητα για αναρτήσεις και σχολιασμούς ένθεν κακείθεν. Και επειδή στην κάθε δράση υπάρχει αντίδραση, θεωρούμε φυσικό στην νεοεμφανιζόμενη δραστηριοποίηση της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ να υπάρχουν κακεντρεχείς και ουτιδανοί σχολιαστές που η εγωκεντρική τους απομόνωση τους προτρέπει σε ανεκδιήγητους και τερατώδεις σχολιασμούς κατά της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και των εκπροσώπων της.
Για λόγους επικοινωνιακής δεοντολογίας θα τους προτείναμε να μας γνωστοποιούν απευθείας τις ‘’απόψεις’’ τους στην σελίδα του FB της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ώστε να αναπτύξουμε διαδραστική επικοινωνία μη δα και οι ‘’υποδείξεις’’ τους μας συνετίσουν…
Άλλως μπορούν να συνεχίζουν την ευαγή συκοφαντική τους δράση κατά ημών, αλλά χωρίς εμάς.
Ευχές για ένα ατελεύτητο έαρ
Για τους θρησκευτικούς λειτουργούς
της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
Ο εκπρόσωπος τύπου και θρησκευτικός λειτουργός
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Α) Θρησκευτικούς Λειτουργούς Περιφέρειας Πελοποννήσου
Β) Θρησκευτικούς Λειτουργούς Βορείου Ελλάδας-Θεσσαλονίκη
Γ) Θρησκευτικούς Λειτουργούς Περιφερειών Αττικής και λοιπής Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου